vrijdag 4 april 2014


dag lieve lezers,

dit olifantje kreeg ik van 'n lieve vriendin, die het helemaal had meegesjouwd
in haar rugzak vanuit Afrika. het is zó mooi.
maar nu is ze 'n verhaal aan het schrijven over 'n olifantje en ik vind dat het
terug moet aan haar!
ik moet het zelf ook meesjouwen in m'n koffer, want ze woont op Texel.
voor mij al best 'n hele reis met de trein, ik doe er 5 á 6 uur over........en
dit jaar ga ik in de zomer! heerlijk in de duinen liggen! ik kijk er nu al naar uit!

fijn weekend voor mijn lezers, liefs riet(je)

2 opmerkingen:

rietepietz zei

Wat een práchtig olifantje!Ik zou het een ereplaatsje geven, ze heeft het toch speciaal voor jou meegenomen?
Ik hou niet zo van "frutsels"maar dit is een werkelijk prachtig vormgegeven beeldje!
Met het openbaar vervoer doe je inderdaad meer dan dubbel zo lang over een reisje!En dan moet je niet de pech hebben dat er treinen uitvallen;-)

grieksegodin zei

ja Riet, ik vind het ook prachtig, helemaal met de hand gemaakt en uitgesneden, je kunt zien dat dit erin zit.....ja met de trein valt soms niet mee...maar ik zit er wel aan vast, het voordeel is dat ik dan gratis reis, heb zo'n treinabonnement....