zaterdag 21 februari 2015

voorjaar?


dag lieve lezers,

hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar? ik wel! het zonnetje schijnt, maar vandaag
zal er ook regen vallen.

deze foto komt uit de mail van de tuinen van Mien Ruys in Dedemsvaart. de moeite
waard om eens naar toe te gaan.

tuinen kijken is sowieso één van mijn hobby's, ook al heb ik 'n balkon. 's zomers
zijn hier verschillende Open Tuinen in de buurt en ook Kunstkijken in de tuinen
van diverse kunstenaars...............echt genieten!

ik kijk er weer naar uit...................


'n heel fijn weekend en mooie nieuwe week! liefs riet(je)

2 opmerkingen:

rietepietz zei

Ha gelukkig , de problemen zijn blijkbaar weer onder controle en je kunt weer loggen.
Ja wie verlangt er niét naar een mooi voorjaar, en eigenlijk hant het al een beetje in de lucht. Ik hoor hier om 6 uur in de morgen de vogels al, dan is het nog donker!
En er is al een piepklein hoekje in de tuin waar ik in het zonnetje kan zitten.

grieksegodin zei

@Riet, ja ik heb het toch uitgeprobeerd, heerlijk het zonnetje in de tuin, ik hier op mijn balkon, genieten.......